Nagy felháborodást keltett a két "nagy" rádió lekapcsolása, voltak elképesztő vádak és vélemények, politikáról és számokról, azonban ez a helyzeten mit sem változtatott. A Sláger és a Danubius új pályára kényszerültek, amit már előtte meg is jósoltak.
Az új irány pedig az internet. A legkézenfekvőbb megoldás, hogy a rádiók az interneten szóljanak tovább, minden bizonnyal az eddigi hallgatósá töredékével, de a népszerűségüket, erős brandet tekintve még így is nagy hallgatottsággal.
A Sláger rádió előbb kivonult, majd tovább szólt az interneten, a Danubius pedig először megszűnni látszott, vagy beolvadni az új rádióba, majd mégis az internetre költözött. A két rádió oldalára a megszűnést követő napokon közel 100 ezer látogató kattintott, ám ez a lelkesedés folyamatosan alább hagyott.
A radiostat.hu rangsora szerint a Danubius még mindig a legnépszerűbb 10 online rádió között van, de a helyén induló Class FM online hallgatottsága már megelőzi. A toplista elején a Roxy rádió és a Juventus szerepel, illetve a Mellesleg rádió különböző stílusaihoz tartozó csatornái.