HTML

2009.12.10. 20:49 bboki

75% szerint Van De

Címkék: médiaunió nincs de

Decemberben zárult a Nincs De! kampány, mely az egészséges életmódra hívta fel a figyelmet hosszú hónapokon keresztül, 6 milliárd forintból. Többek között a folyamatos reklám hatására 8%-al többen emlékeznek az elmúlt idıszakból egészséges életmóddal kapcsolatos hirdetésre, mint az idén januárban, közülük legtöbben (27%) a dohányzással kapcsolatos reklámokra, 15% az alkoholfogyasztás elleni, illetve 10% a mozgást, sportolást népszerősítő üzenetekre emlékezett.

Bár a kampány számtalan felületen futott, legtöbben mégis a tv képernyőiről találták ismerősnek a médiaunió kampányát, az óriásplakátokat és a print sajtót követően az internet csak a negyedik helyen áll, mégis megelőzve a rádiókat. Leginkább azok emlékeztek rá, akik amúgy is nyitottabbak az ilyen üzenetekre, köztük a fiatalabb korosztály, a budapestiek és a magasabb iskolázottsággal rendelkezők. Érdekesség, hogy a hat milliárdos kampány ellenére a Médiaunióról az emberek 86%-a nem is hallott, konkrétan a Nincs De! esetében ez az arány 47%.

 

A felmérés szerint a megkérdezettek 25%-a elgondolkodott azon, hogy változtat az életmódján, 15% pedig tett is ezért. Közel háromnegyedük az étkezési szokásait módosította, 56% azt mondta, rendszeres testmozgásba kezdett, harmaduk a "lelki egészségének fejlesztésébe" fogott, és ugyanennyien a dohányzásról próbáltak lemondani. Minden ötödik reformer az alkoholfogyasztását mérsékelte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pixl.blog.hu/api/trackback/id/tr771591303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása