Decemberben zárult a Nincs De! kampány, mely az egészséges életmódra hívta fel a figyelmet hosszú hónapokon keresztül, 6 milliárd forintból. Többek között a folyamatos reklám hatására 8%-al többen emlékeznek az elmúlt idıszakból egészséges életmóddal kapcsolatos hirdetésre, mint az idén januárban, közülük legtöbben (27%) a dohányzással kapcsolatos reklámokra, 15% az alkoholfogyasztás elleni, illetve 10% a mozgást, sportolást népszerősítő üzenetekre emlékezett.
Bár a kampány számtalan felületen futott, legtöbben mégis a tv képernyőiről találták ismerősnek a médiaunió kampányát, az óriásplakátokat és a print sajtót követően az internet csak a negyedik helyen áll, mégis megelőzve a rádiókat. Leginkább azok emlékeztek rá, akik amúgy is nyitottabbak az ilyen üzenetekre, köztük a fiatalabb korosztály, a budapestiek és a magasabb iskolázottsággal rendelkezők. Érdekesség, hogy a hat milliárdos kampány ellenére a Médiaunióról az emberek 86%-a nem is hallott, konkrétan a Nincs De! esetében ez az arány 47%.
A felmérés szerint a megkérdezettek 25%-a elgondolkodott azon, hogy változtat az életmódján, 15% pedig tett is ezért. Közel háromnegyedük az étkezési szokásait módosította, 56% azt mondta, rendszeres testmozgásba kezdett, harmaduk a "lelki egészségének fejlesztésébe" fogott, és ugyanennyien a dohányzásról próbáltak lemondani. Minden ötödik reformer az alkoholfogyasztását mérsékelte.