Pályaválasztási kérdésekben kérték ki a véleményét, gyerekgondozási problémával és házassági évfordulós ajándékötletért fordultak hozzá, meghívták párizsi randira, VIP-belépős swingerpartira, sőt véletlenül egy szerelmi háromszögbe is belekeveredett. Kevesen jönnének rá, mindez a Vatera reklámarcához, Verához kötődik, akiről sokan elhitték, hogy mindez egy valóságos történet, valóságos személyekkel, igazi vérbosszú - a tévé képernyőjén, rádiószpotokon és internetes reklámokban.
Mindez az utóbbi év egyik legsikeresebb magyar víruskampánya, 4800 Facebook rajongóval, 4600 iWiW ismerőssel és 1080 Twitter követővel. Kizárólag az iWiW és FB bejelölések visszaigazolása több mint 36 órát vett igénybe a kampány folyamán. Ezen felül "Vera" naponta kb. 50 privát üzenetet küldött, napi 120 levelet olvasott, 20 bejegyzést írt, és átlagosan 3-4 emberrel chat-elt egyszerre.